A tizedes meg a többiek

2009.01.15. 21:46

Bizony, ez annak a filmnek a címe. "Az oroszok már a spájzban vannak... Az oroszok már a fal mögött vannak!!!"

De most itt nem ez a lényeg. Holnap nyílt nap a Zrínyin. Előre félek :D A tavalyin rámnyílt a tank "ablaka", vagy én nem tudom minek hívjam... MAjdnem lefordultam róla. A százados bácsi (mert megtudtam, hogy az volt...) nem mondott semmit. Kis peckesen állt, feszített az egyenruhájában és a fejét ingatta. Nem, nem volt megalázó... :D

Aztán ott volt a Dunakeszi repülőnap... Ott egy katonai helikopterben akcióztam a katona bácsi előtt (a rangját nem tudom, de talán jobb is...). A pontos idézet tőle így szól:

"Inkább nem láttam semmit..." Ez megalázóbb volt a százados úr lenéző fejcsóválásánál is. Kíváncsian várom, hogy mit hoz a holnap...

A vöröslábú címerespoloskára, a kobrogó kobrára, Larten Crepsley-re/Natalie Portman bélrendszerére és '56-ra'

A bejegyzés trackback címe:

https://epigonista.blog.hu/api/trackback/id/tr73880629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Epigon Panda 2009.01.17. 12:05:32

A mostanin is megadtad amikor kivergődtél a kocsiból ott is megnézett a csávó a fején zavart kifejezés volt! :)
süti beállítások módosítása