2 nap vidámság + 1 ráadás

2008.12.15. 16:53

December 12. : Tavarisnak szülinapja, nekem névnapom volt. Ez aktív alkoholizálást követelt. Megkapta szellemünk alkoholmámoros gondolata ezt a gyönyört. Csak az irodalom szövegértésen kellett túl lennünk, ezután úgy iszkoltunk ki az üveg pezsgővel az iskolából, mint a rémülten vinnyogó disznók, akik az éles kést, a pörkölőt, és a mohó tekintetű gyilkos falubélieket látva hamar levonják a következtetést, miszerint ők itt ma meg fognak halni. Ránk csak az alkohol gyilkos örömei leselkedtek, mint halált hozó veszélyek, de vállaltuk agyunk ilyen fajta értelempusztulását. Az első pezsgő elfogyott (közben hívott az oktatóm, hogy egy órával később menjek vezetni. Akkor még nem sejtettem, hogy a huszadikára beírt vizsga átvándorolt tizenötödikére...) Vissza kellett mennünk az iskolába, hogy a második üveg pezsgőt is kivégezzük, rituálisan persze, ahogy kell. Röpke 15 perc alatt ittuk meg. Utána megint az iskolába mentünk (a biológiát hagytuk ki, kit érdekel ilyenkor az igazolatlan...?) és beültünk egy igen érdekes irodalomra.

- Hát ez érdekes... Hol voltatok az előző órán? - kérdezte a tanár néni...

- Öhm... Boltban - feleltem. Mind a ketten tudtuk, hogy hazugság.

- Egész órán?

- Így sikerült... - kész. Egyértelművé vált a dolog.

- Jah, értem - ennyi lenne az egész? Mázlisták vagyunk, főleg Panda, akit be sem írtak a naplóba. Ezt is meg kellett ünnepelni.

Következő szünetben újabb alkohol fogyott, ezúttal csak két doboz sör. Negyed órát késtünk az óráról, de a tanár nénit nem nagyon izgatta. Vagyis ezt mutatta, aztán, hogy mire gondolt közben...?

Vezetni mentünk ezután. Én, meg Tavaris. Szó mi szó, akkor ráhúztam a kormányt a parkoló autókra, nem álltam meg, de gondolatban persze az elsőbbségadás megtörtént. Elfért, nem? Akkor erős voltam és bátor, az oktatóm meg is jegyezte. :)

Ezután vacsizni mentem a családdal, de ez már kívül áll az epigonisták élményeiből. Amúgy jó volt, meg a kaja is fincsa volt, de ez már egy másik történet, ahogy Michael Ende írja a Végtelen történet számos lapjain.

December 13.: Negyed nyolckor találkoztunk a szokásos helyen, ami szigorúan bizalmas, amolyan "titkos információ" Cuki stílusban. :D A Mentsvár felé vettük az irányt, korábban már voltunk itt, tökéletes volt. Jó a hangulat, kibírhatóak az árak. Na de előtte vettünk vodkát, és VIII. kerületi Tömő utcában fogyasztottuk el. Kissé bizalmatlanul kémleltük a nappal is sötét utcácskát (hiszen nem a szikrázó hófehérkékről híres a hely...). A vodka elfogyasztása után ténylegesen a Mentsvár felé vettük az irányt. Aztán megláttunk egy újabb kisboltot. Ehh... Újabb vodka. Vissza mentünk hát a Tömlő utcába és ittunk. (Közben elhaladtunk pár rendőrautó mellett,ahol a rendőrök igen gyorsan kapkodták magukra a golyóálló mellényeket. Tippelgetni kezdtünk, hogy vajon mi történhetett, de nem sikerült rájönnünk.) Megittuk a második üveg vodkát is, és hipp hopp már a Mentsvárban voltunk. Iszogattunk, iszogattunk és iszogattunk, mikor oda jött hozzánk egy srác, hogy lesz valami nő, aki vetkőzni fog. Oké, kíváncsian várjuk. Azt hittuk, hogy valami bebaszott kiscsajt vettek rá, hogy rázza magát. Elméletünk megbukni látszott, mikor egy nővérkeruhába öltözött - mit szépítsem a helyzetet - ribanc tipegett felénk, elém téve egy tálcányi kelléket. Oké... Akkor rajta. A zenével voltak problémák, de ez a hölgyeményt láthatólag nem zavarta. Értette a dolgát, jól csinálta, igazán élvezetes volt. Nehéz úgy írni róla, hogy ne tűnjek leszbikusnak :D De jó volt, na, hát ez van. A végén a fiúk fényképezkedni mentek hozzá, aztán a vetkőző kurtizán tovatűnt. Megismerkedtünk pár jó fej emberkével, akik tudták a titkát a csocsógépnek. Jó pár ingyen menetet játszottunk velük. Aztán elmentem piáért, nem tudom már hányadikért. Ott állt a pultnál a nővérke, hát visszatért... Megdícsértem, hogy jól csinálta, ügyes volt, tetszett a tánc, meg úgy az egész. Nekem ezek a nők inkább hasonlítanak élvezetet kínáló gépekhez, mint érző lényekhez. Aztán elcsodálkoztam... Azt hiszem, hogy a zavar jeleit láttam az arcán. Talán azokhoz a dícséretekhez volt szokva, hogy kurva jól nyomod, megbasználak, jó a segged/melled/pinád, egyebek. Nem a kurvát láttam benne és szerintem meglepődött. Sajnálni kezdtem. Rákérdeztem, hogy mióta csinálja. Azt felelte 4 éve. Most 21 éves. Ehh... Tavarissal beszéltem róla, bár sokra nem jutottam, hisz ő is pasi, és egy ilyen nőnél ugye nem kell mondanom, hogy mit néz meg először. Egy mondatát azonban megjegyezném: " Tényleg megalázó, hogy egy szál pinára vetkőzik." Pont.

Ráadás, december 15: Forgalmi... persze vizsga. Nyolckor kimásztam az ágyból, olyan érzelmekkel, hogy úgyse fog sikerülni, a vizsgabiztos begyepesedett fasz lesz, meg fog buktatni, belém fog kötni, mehetek harmadszorra is vizsgázni. Mekkorát tévedtem! Kilenctől még gyakoroltam egy kicsit, majd jött egy csaj, ő vizsgázott először. Hát... Én beültem hátra, amíg ő a vizsga helyszínére vezetett. Úgy gondoltam, hogy ha ez a szerencsétlen átmegy, akkor én elásom magam, ha nekem nem fog sikerülni. Jött a vizsgabiztos, elég brutális látvány volt. Hosszú, vállig érő ősz haj, persze a feje tetején már erősen kopaszodott. Arcra Fester bácsira emlékeztetett az Addams familyből. Tele volt aggatva fuxokkal, és húzta a lábát, szerintem műlába volt, érdekesen ment. Egyre inkább egy mutáns Fester & Sparrow keverékére emlékeztetett. A csaj, aki előttem vizsgázott, átment. Na jó... Akkor nekem is muszáj lesz. Beültem, ellenőriztem a dolgokat, pokoli udvariasan mutatkoztam be előtte neki, szerintem egy angol lady simán megirigyelhetett volna. Elindultam... És vezettem, vezettem, vezettem, végül megint a közlekedési hatóságoknál voltam, és hallgattam a brutál vizsgabiztos gratulációját, hogy a vizsgám sikeres lett. Haraso... Azért megjegyezném, hogy párszor az oktatóm rásegített, hogy ne fulladjak le, és adott tanácsot, hogy mit tegyek. De kit érdekel ez, hogy ha közben a fociról esik a szó? Ugye...? A vizsgabiztos egyébként a legelején az orrom alá nyomott egy papírt, hogy írjam alá, tanúsítva, hogy - az ő szavaival élve - nem narkóztam és nem vagyok bebaszva.

Boldogság van.

A vöröslábú címerespoloskára, a kobrogó kobrára, Larten Crepsley-re/Natalie Portman bélrendszerére, és '56!

A bejegyzés trackback címe:

https://epigonista.blog.hu/api/trackback/id/tr30824473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Epigon Panda 2008.12.19. 14:35:46

"Csak az irodalom szövegértésen kellett túl lennünk, ezután úgy iszkoltunk ki az üveg pezsgővel az iskolából, mint a rémülten vinnyogó disznók, akik az éles kést, a pörkölőt, és a mohó tekintetű gyilkos falubélieket látva hamar levonják a következtetést, miszerint ők itt ma meg fognak halni." - Ez a mondat nálam a favorit!!!!!!!!!!!!!!!!

Epigon Panda 2008.12.19. 14:38:07

A ribanc ténylegesen jól nyomta, telefonnal felvettem az egészet. A gang nem jelenlévő tagjai igencsak kivoltak hogy lemaradtak egy ilyen estéről! HÁhá szííívás :)

Epigon Panda 2008.12.19. 14:38:38

Ja amúgy mégegyszer gratula a vizsgádhoz :)
süti beállítások módosítása