No school, no job, no problem

2008.12.04. 17:38

Hírdeti a fenti címet az igazi epigonista lény, na meg a tesipólóm. Bár ma sajnos volt iskola, de az elmélet elmaradt, így szert tehettünk egy lyukas órára. Kihasználtuk, naná! Egyik osztálytársunknak névnapja volt, ezért jó epigonistához hűen megünnepeltük. 2 üveg pezsgő és 3 kivégzésre szánt söröcske fogyott. Mennyiségre nem sok, de a kicsit is meg kell becsülni alapon, mi nagyon boldogok voltunk.

Én meg... A szánalmasan kis mennyiségű alkohol elfogyasztása után vezetni zarándokoltam. Jól ment, az oktatóm megdícsért :D Ésésésés volt egy rutin vizsgázója (jó kis srác volt, vigyorogtam is :D ), aki beült hátra, szóval elvittem egy vizsgakörre. Ma nem húztam rá egy gyökérre sem a kormányt, nem hajtottam gyorsan (bár ez igen ritka, nekem mindig azt mondja az oktatóm, hogy "Nyomd már neki" ), és nem akartam elütni egy gyalogost sem. *büszke magára*

Szóval... Ennyi volt ma, ami említésre méltó, írni most nem tudok, mert nem vagyok elememben... Now I'll go to Tesco. Blahh...

A vöröslábú címerespoloskára, a kobrogó kobrára, Larten Crepsley-re/Natalie Portman bélrendszerére, és '56-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://epigonista.blog.hu/api/trackback/id/tr32804411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Epigon Panda 2008.12.05. 18:05:49

Majd pénteken a névnapodon is iszunk és vezetni is fogsz! Mókás lesz

Uhhh
süti beállítások módosítása