Lyukak és lövések

2009.02.28. 23:56

Újabb két lyukkal gazdagodott nyúlfülem, de ezzel már befejeztem, több nem lesz lövetve. Az már csúnya. Pandával mentem, az eset után meg megittunk egy söröcskét. Közben azon gondolkoztam, hogy meg kéne írni már azt a Angol humor bajnok Larten Crepley vs. Mr. Igénytelenség netovábbja Vancha sztorit. Talán majd egyszer...

Szal... Így 4 lyukkal az egyik fülemben, meg kettővel a másikban én nagyon jól élek. Tehát összesen... kereken 10 lyukam van :D (számold ki, hogy jött ki :D ) - bár, ha az orrlyukam kettőnek számít, akkor 11 lyuk van rajtam :D

A vöröslábú címerespoloskára, a kobrogó kobrára, Larten Crepsley-re / Natalie Portman bélrendszerére és '56-ra!

És ma ittunk még az új lyukaimra, meg Oroszországra is, merthogy augusztusban megyünk oda :) És vodka diétát tartunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://epigonista.blog.hu/api/trackback/id/tr90972590

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: redirecionado aqui 2018.01.05. 06:59:12

Deadpool - plakátok bannerek - DVDNEWS

Trackback: este post 2018.01.04. 23:06:33

Kék moderátor stílus az IH-n - Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása